Gzemarss Alabilen var mi kızlar 8.40 de gittim salak gibi bekledim ama 1 tane gelmiş 8.30 da acildgi için almışlar bile çok sinir oldum 😤😄
Duyguluuu Gzemarss kızlar bende bulamadım ayirmislar hep 🙄 sonra denk geldi başka yerde buldum başka yerlere bakın
Gzemarss Dilan-acr evet bigün önce ebebek teydim 71di instgrdmda şans eseri gördüm herşeyi aynı modeli filan 49 liraydi ama 1 2 tane birakiyolarmis markete 🤷♀️