Öncelikle rabbim size güzel hayırlı doğumlar nasip etsin😊 hamileliğimin ilk başlarında çok fazla bulantı ve kusma yaşadım her gün hastanede serumlar yiyerek geçiriyordum tam 11 kilo verdim 5.ay gibi yüksek oranda azaldı şikayetlerim sürekli idrar yolu enfeksiyonu ve kandaki enfeksiyonum yükseliyordu kan kusuyordum hep kutularca antibiyotik kullandım 36.haftada bebeğimde gelişim geriliği olduğunu plesanta yaşlanması olduğunu öğrendim haftaya tekrar gel dedi doktorum bi bakalım duruma göre alırız dedi tekrar kontrole gittiğimde yaşlanmanın ilerlediğini artık bebeğin hiç bi şekilde beslenemedigini suyununda kötüleştiğini söyledi ve 17.02.2020 tarihinde gel Çatı muayeneni yapıp ona göre Doğum şeklini belirleyelim dedi sabah 9 da aç karnına gittim çatı muayenesi yaptı fakat kemik yapım buna uygun değildi spinal sezeryana alıcam seni dedi hazırlıklar yapıldı ameliyathaneye aldılar sizi ürkütmek istemem ama ben korktum ameliyathaneden buz gibi bir yer anestezi uzmanının dediği şekilde pozisyonu aldım ilk denemede yaptı hemen hızlı bir şekilde yatırdılar beni bacaklarımda karıncalanma sıcaklık hissettim 5 dkka kadar sonra kontrol etmek için geldiler bacağını kaldır dediler fakat ben kaldırıyordum biraz daha bekleyip yine kaldır dediler kütük gibi olmuştum karnıma bişey batırdılar acıyo dedim biraz daha bekleyip başlayalım dediler doktorum geldi başladı kesmesini hissettim acıma hissediyorum dedim tekrar bişeyleri kesti ve çekiştirmeye başladı o esnada ben cok büyük bi acı yaşadım ve bağırdım o esnada anestezici beni uyuttu bebeğimi 15 dkka içinde çıkartmışlar ben 1.5 saat kadar içerde kalmışım gözümü acmadan cok acıyo diye bağırmaya başladım hemen beni ordan çıkarttılar kapıda eşim annem kardeşim bekliyordu odaya gidip Ağrı kesici vurulana kadar bağırdım ağladım hiç hissetmediğim kadar acı hissediyordum odaya alıp üstümü giydirdiler bebegi sordum hemen cok mu zayıf diye gösterdiler hemen memeyi agzına verdim cok zor aldı şükür sonunda emdi İlk kalkışta yere bakmadan kalktım fakat basım cok döndü tansiyonum düştüğü için hemşire geri yatırdı 3. Kalkışta tek basıma kalkıp yürüdüm Ebe gelip karnına bastırcam ama cok acımıcak kanamanı görmem gerekli dedi cok korktum ama korkulacak bişey yokmuş gaz çıkarmadığım için zor çıkardılar hastaneden serumla ishal olmamı sağlayan ilaç verip öyle çıkardılar şimdi oğlumla evimizdeyiz🤲 Ultrasonda 2300 gözüküyordu kilosu 2600 gr 47 cm Doğdu minicik cok güzel ilk zaman acıdan insanın gözü görmüyor ama acın hafifleyince cennet kokusunu almaya başlayınca anne olduğunu hissetmeye başlıyorsun anlatılamayacak kadar değişik bir duygu allahım isteyen herkese nasip etsin 🤲😊