Kdzeregli Yareensi regl ağrısı gibi ağrım dışında çok şükür güzel gidiyor erkek 🙊 sizin cinsiyet nedir☺️
EbruIrmakAhmet Yareensi 23+1 cinsiyetimiz erkek ❤️ Bi gün davul gibi şişiyorum bi gün yumuşacık karnım gaz sıkıntım var kasıklarda ara ara ağrılar oluyo genel olarak iyiyiz çok şükür 🤲🏻
Biranne00 Biz 🥰 ben çok iyim Allah’ıma binlerce şükürler olsun ağrım sızım hiç yok hamile değilmişim gibi hareketlerimizde çok güzel ☺️ Sadece 2 gündür midem bulanıyor gibiydi geçti oda. Cinsiyetimizde kız 👧
Bus_ak18 Kdzeregli ayy umarım öyledir. Her lavaboya gittiğimde iç çamaşıra bakıyorum korkudan. Sizinkinede maşallahh💜 sağlıkla kucagına alırsın inşallahh
Yareensi Kdzeregli yaa maşallah 💙bende erkek istiyordum tma 23 haftaligim kiz dedi doktor bi kizim var bu erkek olsun istiyorduk nasip artik saglicakla kucaginiza alin🤲
EbruIrmakAhmet Yareensi ilk aylar çok vardı halsizlik baş ağrısı kendimi tanıyamıyodum hergün yatıyodum hasta gibi 20. Haftadan sonra azaldı çok şükür daha iyiyim şimdi