Zzzzz Bizde 34 haftalığız, bendede oluyo ama uzun sürmüyor doktorum baş aşagı olduğu için bu ayda normal dedi 😊
Oglusum_03 Bende 33+2 yim dün benimde 2 defa vajinamda batma seklinde ağri oldu bilen varsa cevap verirse bize cok iyi olur. Yarin kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek