inciiim 24zeynep24 tetanoz doğum esnasında ve sonrasında olası riskler için hem anneyi hem bebeği koruyan Bi aşı ve çok önemli mutlaka yaptırmanız gerekli
Deletedmom133 24zeynep24 inanma sen onlara ihmal etme Allah korusun ameliyatta birşey olsa o koruyacak seni
Elmas234 CgdmZtrk amin çok sağol allahım bebeklerimizi korusun başka bişey istemiyorum çünki ateşlenmek bebeğe zararlı bu hafta randevum var doktoruma sorucam bebeğim eskisi gibi haretli değil şuan tek isteğim allahımdan bebeğime bişey olmasın
CgdmZtrk Elmas234 kimse beni anlamadı tek sen mi vuruldun bu aşıyı dedi demekkı bu şekilde yan etkileri de oluyormuş.
Elmas234 CgdmZtrk şukadarını söylim canım allahım kimseye yaşatmasın istemem ama herkes yaşadığını bilir
Elmas234 zntrkn bana doktorum vurul dedi ilkindede böyle oldum ve ikincide bişey olmaz dedim çünkü 7 yaşındaki kızımda vurulduğum yine ilkinde kötü olmuştum ama 2 . Vurulduğumda hiç bişey olmamıştı bundada olmaz diye düşündüm ama inanki inliyerek bağıra bağıra acile gitdim allahım kise yaşatmasın üşüme ateşden dolayı beldenaltın yok gibi yürürken zorlandım herkeste aynı olucak diye bişey yok ben yaşadıklarımı söylüyorum allahım kimseye yaşatmasın çok kötü
Pambuk71 Vurul canım önemli saglımız için vuruldunu hiç hismetmedim inan vuruludugum günü gece filan agırım yokdu ama diger 3 gün agırı oldu üstüne yatmadım bide ani harekette bulunamadım onun dısında gecdi zaten 2 . Dosumu vurulcam ayın 3 ünde inşallah🙂
Prens_annesiyim 24zeynep24 ben ikisinide oldum hiç bir sıkıntı olmadı doktorlar soyluyorsa vardır bildiği kimseyi dinleme doktorundan baska
Pnarrr 24zeynep24 ilk dozunu oldum hiç agrı sızı olmadı 1 hafta sonra ikinci dozu vurulcam herşey bizim ve bebeğimizin sağlığı için tedirgin olmayın
Elmas234 zntrkn zntrkn çok sağol bilmiyorum ama sadece şunu söyleye bilir yok böyle bi ağrı sancı üşüme ben ilk tozda yaşadım ama 2. Yaşamam dedim bilseydim yaptırmazdım inan 3. Vurulsam yine aynı bebeğime bakamam o yüzden yaptırmam çok ağır geçirdim
mavera 24zeynep24 valla ben de korkuyordum canım, benim vücudum çok hassas normalde ilaçlar yan etkş yapar ama iki dozu da oldum çok şükür hiçbi sıkıntım olmadı doktorum yaptır dedi ben de bebeğim için yaptırdım sen de içini ferah tut canım hiçbir şey olmaz Allahın izniyle 🙏
Ftszgn Buse62 erken doğum riskim ve rahim agzinda dikisim var ve yaptirmadim,benim gibi gebelere önerilmiyor, dediginiz gibi doktor diyorsa takip eden o vardir bildiği, burada hemen bi tip profesörleri sert çıkış yapıyor bilip bilmeden
Buse62 Ftszgn evet denilenlere bakmayın doktora güveniyoruz sonuçta o iyi biliyor. bende yaptırmadım banada gerek yok dedi doktor bi bildigi vardır öyle riskli Bi gebeligim yok ama uygun görmediyse demek
Esra_cglr Eska o nasıl doktormuş yaa neden sakın olma diyor acaba sordunuzmu?tetenos aşınız yoksa vurulmamanız ölümcül risk tasıyor.
zntrkn Elmas234 haklısın canım normalde ben aşı konusunda hassasım ama reaksiyon gösteriyorsa yaptırmaman en normali
Hopmummir 24zeynep24 iki aşımıda oldum hiçbişey olmadı neden olsun ki hem bence vurunun doktorununz ne derse onu yapın
Emeleml 24zeynep24 sağlık ocağı seni zaten çağırıyor 2doz yapılıyor hiç bir zararı yok aksine faydası var bende oldum