Gizem12 Kızlar 15 şubatta ovulosyon testi yaptım yumurtlama vardı 3 gün değerlendirdik ama benim dün akşamdan beri bel agrım var sizdede boyle olmusmuydu
__birafitap__ Gizem12 canım umudunu kırmak istemem ama bende igne vuruldum aşırı bel ağrısı oldu meger yumurtalar kist olmuş 😓 inşallah senin bebeğin tutmuştur
Nuriay Her halde yumurta çatlamiş tir o yuzden agrin var başka biseyden olmaz gebelikte hemen agri olmaz zaten Rabbim nasip eder ❤❤
Gizem12 __birafitap__ inşallah canım ama ben iğnesiz ilaçsız yumurtlama oldu bende ovulosyonda öyle gördm