Elif_t Kızlar merhaba, bebek şekeri neler aldınız dağıtmak için? Varsa fotoğraflarını da paylaşabilir misiniz? Ben tek içimlik türk kahvesi-çikolata paketi mi yaptırsam diyorum. Güvendiğiniz sayfalar, siteler varsa da yazarsanız çok sevinirim🤗🌸
derinseda Elif_t 5 yaşında kızım var onda huni şeklinde kavanoz yaptırmıştım içine renkli badem şekerleri koymuştum şmdide 31 haftalığım ama bebek şekeri almayı düşünmüyorum onun yerine lösev yada tema vakfına bağışda yapılabiliyormuş onu araştırayım dedim ilkinde hevesimi aldım sanırım belki farklı bi fikir olur sizede