Bsratasan42 Kızlar erken dogum yapacagım ve bebegimin küvezde kalma ihtimalı var sizce hangi marka daha iyi manuel mi elektriklimi önerirsinizz yardımcı olursanız sevinirimmm
Nururuk Bsratasan42 otomatiklerin göğüslerde daha fazla yara yaptığını çok duydum. En iyisi manuel olanlar. Benim hastanemdeki ebeler 'mochi' marka pompayı önerdiler. Bebeğin emiş hızına en benzeri olduğunu söylediler. İnşallah sağlıkla kavuşursun canım bebeğine 🤲