Merhaba ben Azerbaycanda yaşıyorum. 30 haftalık hamileyim .bugün sabahdan karnimin altında bir sancı var.bazen gucleniyor bazen yavasiyor. Sari bir akintim var doğum sancısı ola bilirmi? Hic boyle agri yaşamadım garib hiss ediyorum. Boyle olan varmi? Cok korkuyorum yardim edin