denizers Laparoskopi oldum bir hafta önce kizlar ama Göbel deligimin hemen altında şişlik geçmiyor ,aciyor da,erken mi geçer mi,öyle kalıcak gibi korkuyorum
Dayday denizers biraz fazla zamana ihtiyac duyuyor. Uzerinden zaman gecti cok hatirlamiyorum ama 6 ayda falan kendine geldi diyebilirim...eger akinti/ agri gibi sikayetlerin yoksa beklemek disinda yapcak bisi yok 😞
Dayday denizers akinti varsa iltihap kapmis olabilir bir goster onu doktora. İltihap kokuda yapar ordan da anlayabilirsin. Gecmis olsun 🙏