kızlar mrb, biz 26+5iz 22mayıs görünüyor doğum için, tulum aldım ben 4-5tane ama bu kısa kollu şort takımları vs ebebektekiler cok hosuma gidiyor ama ağustos da flan giyebilir mi bebeklerimiz? yada yazın ne giyebilecek aldıgımz tulumlar kalınmı gelir sizler ne tür alışveris yapıyosunuz fikir alısverisi uapalımmı? :)