Selcan1106 Ankara Etlik Zübeyde Hanım hastanesinde ayrıntılı ultrason için bugün gitsem kaç zaman sonraya randevu veriyorlar bilgisi olan var mı acaba ?
Serzeyyyy Selcan1106 canım orası için bilmiyorum ama şehir hastanesine gitmiştim ben. 19. Haftada 23. Haftaya gün verilmişti o zamanlar uygun diyerek
Selcan1106 Serzeyyyy teşekkür ederimm peki şehir Hastanesinin ayrı yılı ultrasyonun dan memnun kalmışmiydiniz
Serzeyyyy Selcan1106 ne bileyim biraz oldu bitti oldu yani. Aminyotik bant falan var diye söylendi bana başka doktora gittim de kesinlikle öyle bisey yok dendi🤷♀️ 10 dk falan sürüyor. Çok kalabalık. Umarım sağlıkla alırsınız bebeğinizi