Kızlar bugün perinatolojiye gittim. Normalde dogum kanali erken doğum ve kese açılması için göndermişti doktorum onunla ilgili sorun çıkması normal cıktı. Fakat plesenta kalınlaşması var dedi normalde 3 olan bende 6 şeklinde yani. Varmi aranızda bu durumu yaşayan? Genetikle alakalı ya da enfeksiyondan dolayı da oluyor dedi doktor kan aldı enfeksiyon yoktu bende yaptırmıştım tahlil fln. Amniyosentez dedi istersen eğer öyle genetik hastalık va varsa öğrenmen bilgilendirme acısından dedi zaten tedavi amaclı değil. Ama yaptırmicam. Bu duurmla karşılaşan varmi aranizda onu sormak istiyorum?