Pelinnn Kızlaaar saçlar felaket durumda bide mavi siyah olduğu için beyazlar bağırıyor resmen 🤣🤣🤣🤣 3aydan sonra boyasam mı boyamasam mı kararsızım 🙄🙄 bi fikir verin lütfen 🤗🤗🤗
Handeaslan616139 Pelinnn boyama riske atma bitkisel diye boya falan boş canım bende boyama benımse mavi siyahtı boyamadım hiç
Dsa Doktorunuza danışın fikri ne yönde. Benimki asla izin vermiyor asla! Yalvaracam nerdeyse, kendisi de bakımlı bir kadın hocam diyorum yapmayın etmeyin. Senin saçında ne var ki insanlar sarı siyah kafayla geziyor diyor. Belki son ayımda boyatırım. Artık tüm vücut gelişmiş olacağı için.
Haticeyildiz Dsa iste o sari siyah kafayla dolasanlardan biri benim 😂😂😂 kotu duruyo farkindayim ama ne olursa olsun boyatmicam hic bi doktor onermiyo organik boya olsa bile
Pelinnn Dsa Henüz sormadım iki hafta sonra kontrolüm var gidince unutmazsam sorucam ama dediğin gibi kesinlikle izin vermezse Doğuma gitmeden 1 hafta önce falan yaptırıcam artık ozamana kadar siyah beyaz kafayla gezicem 🤣🤣🤣
MARVOL Benim de beyazlarım çok ama boya kullanmıyorum, silver şampuan kullanıyorum, köpürttükten sonra 10 dakika bekletiyorum beyazlar mor renkli oluyor, balyajlı gibi duruyor 🤩🤩🤩 ya da ben kendimi kandırıyorum 😂😂😂
Haticeyildiz [bilinmeyen] benim hamileligim planli oldu aslinda tup bebek transfer yapmadan once siyaha boyasaydim sorun olmicakti doguma kadar boyamam artik idare edicez hersey bebislerimizin sagligi icin 🤗🤗
Deryaglmser Vallah ben sabredemedim 6. Ayımda boyadım bitkisel boyayla doktorda birşey olmaz dedi şimdi 37. Haftanın içindeyim yine boyayabilirim ☺