sena17 benimde 14 18 haziran arası ben suan beşik ve bir kac tane uzun kollu ince tulum aldım birde uzun kollu hastane çıkışı suan mevsim kış olduğu için bebeklere göre kısa kollu iclik dışında bişey almadım onlarda ebebekte çok uygun 5 al 4 ode kampanyası var nisan mayıs gibi de kısa kollu 2 3 tulum alırım zaten hediye çok geliyor