Herkese merhaba. Bu sabaha karşı suyum mu geldi idrarımı mı tutamadım anlamadım doktora gittim alttan muayene etti önce bu arada 34+5 olduk. Alttan muayenede su gelmemiş ama ultrasonla da bakalım dedi suyu kilosu herseyimin normal olduğunu söyledi. Açılmam da yokmuş. Nst yaptı ve turnusol kağıdıyla bakalım yine de su mu idrar mıydı diye dedi. Neyse çok şükür suyum gelmemiş hersey normal. Benim merak ettiğim alttan muayene normal doğumu başlatabiliyormuş bazen. Başına gelen ya da bilgisi olan var mı? Herkese sağlıklı doğumlar dilerim 🤲🏻🧿🥰