Selam kizlar. 37+2 haftalik oldum bugün geçen hafta çarşamba kahverengi sümüksü akintim geldi nişandi galiba. dun geceden beri de adet agrisi gibi agrilarim var. Şimdi yeni yeni siddetlenmeye basliyo ama öyle yerimde duramicak gibi değil, dk tuttum 3 4 5 dk bir geliyor kasilmalar. Kasilma geldiginde büyük tuvaletim varmis gibi bi his oluyor alt tarafta baski hissediyorum. Suyum gelmedi henüz sancilar da aman aman siddetli degil. Doktora gitmeli miyim yoksa biraz daha siddetlenmesini beklemeli miyim. Hastaneye erken gitmek istemiyorum acilma yoksa suni sanci verirler diye . 2. Dogumum olacak bu arada