Şükürler olsun ki güzel haberlerle geldim. Kemik patoloji temiz çıktı. Kemik erimem için hiç bir sebep yokmuş ya genetik ya da gebeliğe bağlı denildi. Değerlerim de iyileşme varmış. Ankaraya sağlık bakanlığına dosyam gönderildi ilaç için başvuruldu. İnşallah orası da onay verirse o raporlu ilaçla düzelme şansım yüksekmiş. Çok şükür ameliyattan sonra daha iyiyim. Bebeğimi kendim kaldırmaya başladım. Yavaş yavaş üstünü giydiriyorum. İnşallah daha iyi olacağım. Şimdi hem moral hem fizikten iyi olmaya başlamışken nacizane bikaç önerim var.
-Hiç bir şey hiç kimse ailenizden kıymetli değil sizin canınızdan hiç kıymetli değil. Kimse için kendinizi bebeğinizi üzmeyin. Ben çok büyük konuştum bebeğime ben bakarım mama vermem diye. Aslında kötü niyetle dememiştim ama çevredekilerin baskısıyla istemeden büyük konuşmuşum. 1 ay kadar bebeğim den tamamen ayrı kaldım. Sütüm gelirken kesmek zorunda kaldık. Beşik için bile aylarca düşündüm bebeğim bir sefer bile yaramadı onun için anladım ki kendimi yırtsam da kararların üstünde bir karar var ve nasip olmayınca olmuyor.
- bende kemik erimesi başlangıcı vardı. Sanırım doğum anında çatala tam oturmamışım yada kaydım karnıma da bastırdıklarında hassas olan kemiklerim de kırılma olmuş. Dikkat edin güzel oturun olmaz da aklınızda bulunsun
- birde doğumdan hemen sonra odaya gidince emzirmedne önce kuru soğanı ikiye bölüp suyunu göğsünüze sürün sonra nemli bir kağıt havluyla silin hiç yara olmayacak emin olun. Benim sütüm 4 gün gelmedi ucu da yoktu goğüs ucu aldım tutamadı enjektörün ucunu kesip vakumladım bebeğimde eme eme getirdi sütü hemde uçlandı.
- şimdilik aklıma gelenler bunlar. Dualarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Rabbim bin kere razı olsun. Yavrularınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Güzel günlerde sağlıkla büyütmek dileğimle Allaha emanet olun