fatmablnakgn 37+4teyiz bugün ishal oldum ve geceden beri mide bulantısı var idrara çıkarkende vajinada bi ağrı baskı acaba doğum belirtisi olabilir mi ilk gebeliğim tecrübeli olanlr yardımcı olabilirmi
Minikanne17 fatmablnakgn ishal hamilelik belirtilerinden biri diye duymuştum canım ama içinin rahat etmesi için bi doktora git istersen
Mucizeannisi Aynı hafta aynı gündeyiz canım. Bende de bulantılar oluyor vajinaya hafif baskılar hissediyorum geceleri de karın ve bel ağrısı yaşıyorum bazen anlamadım hakkımızda hayırlısı 🤲🏻
fatmablnakgn Mucizeannisi bel ağrısı yok bende ama idrara çıkarken bils aşağı baskı ve ağrı hissetmeye başladım bugün
fatmablnakgn Minikanne17 cuma günü kontrole çağırdı doktorum ama çatı muayenesi yapcak diye gitmek istemiyorum