Eslem-Asel genelde öyle diyorlar tabi istisnalar mevcuttur. Ben ilkini 38 de doğurmuştum oğlum oldu , şimdi kıza hamileyim 19. haftada serklaj oldum 32.haftada kasılmam başladı ilaçlarla 34. Haftaya geldik pazartesi dikişim alınacak sonra akışına bırakacak muhtemelen hemen olur doğum🤦♀️ İlk hamileliğim gayet rahattı serklaj filan olmamıştım ikincide yaşamadığım kalmadı, kollarım serumdan mosmor artık🤦♀️