aayseegul canım benim de bel ağrım çoktu ama geçti çok eğilip kalkma iş yapma Çok sırt üstü yatma yan yat hep ben doktora sordum doktor normal dedi kendini yorma 6. Haftadan sonra eşim gözlerini çizdirdi ve misafir üstüne misafir geldi bende çok eğilip kalkıyordum hizmet ediyordum iş vs vs galiba ondan bu kadar ağrımın olduğunu düşündüm ama normal dedi doktor ben 2 aylıkken toparlandı şu an sorun yok inşallah sende iyi olursun 🙏🏻