20+5 haftadayız bütün tetanoz aşısının ilkini yapındım tansiyonum biraz yüksek çıktı iki üç kere ölçüp öyle yaptılar akşama doğru fark ettim kollarımda ve bacaklarımda sivilce gibi şeyler çıkmış ama çok kaşınıyor görünüşü su çiçeğine benziyor ucu beyaz beyaz hiç başına böyle bişey gelen var mı aşının yan etkisi olabilir mi 😔🙄