Gizem3410 32.haftamdayım belim de bacaklarim da adet olacakmısım gbii ağrım var sizde de var mı normal mi
Fdm Gizem3410 36dayım. Her yerim ayrı ayrı ağrıyor bilemiyorum ki. O haftalarda bacaklarım sızlıyordu, kasıklarım ağrıyordu bebek yerleşiyor demişlerdi. Şu an ellerim ayaklarım karnım belim her yerim ağrıyor. Uykudan gözümü açamıyorum
Nhr682 Gizem3410 Bebek kendini doğuma hazırlıyormuş ama bende korkmaya başladım doktoruma da danışmadım böyle devam ederse gidicem nst de belki sancı çıkar ihmal etmemek lazım ☹️
Snmmns Benim de 33. Haftam ilk defa ağrılarım adet sancısı gibi oluyor . Daha öncelerde de olur demişlerdi ama hiç olmamıştı bu hafta adet olacakmışım gibi ağrılarım var yerimden kalkamıyorum resmen 😔