sinifcianne Sinüzit benim baş belam. Şimdi daha azdı. Maalesef antibiyotiksiz olmuyor. Zaten komple geçmiyor. Doluyor soğuk havalarda.
Sizin yapmanız gereken , özellikle alın kısmını kapalı tutun. O sizi rahatlatır.
Hamilelikte uygun bir ilaç verir mi bilmiyorum. Doktorunuza danışın isterseniz. O sizi yönlendirsin.