Icini rahatlatir mi bilmiyorum ama ben 8 yasindaydim kardesin oldugunda kiskaniyordum asiri derecede doktor bizimkilere demis doguma getirin gorsub hastanede bende gittim babam ilgilendi benimle kardesimi filan kucagina verdiler annemi o halde görünce daha yumusak davranmaya baslamistim. Tabi senin kızın daha küçük ama eşine güven oda babasi eminim en güzel sekilde bakacaktir