ebrucetin Sabahları sağ tarafıma öyle bir toplanıyor ki taş gibi oluyor magnezyum da kullanıyorum ama faydasını görmedim bebek toplanmasının zararı varmıdır ? Birde ara ara kasık ve karın ağrısı yaşıyorum göbeğimin altı ağrıyor yaşayan varmı ?
Islim123 ebrucetin canım bebek toplanması tek başına erk3n doğum sebebi demişti doktorum rahatsız ediyorsa bende de vardı magnezyum kullandm devam etti azalmasına rağmen daha sonra enfeksiyon çıktı ilaç kullandm geçti şükür