ebrucetin canım o iç karın genişse daha sonraki aylar belli olmaya başlar ama iç karnın ufaksa erkenden şişermiş , benim iç karnım genişmiş 7. Ayda anca hamile oldugumu anlayabildiler bide kış ayı ya tam montan kazaktan hiiç belli olmuyodu şuan son günlerim artık hamile olduğumu anlıyolar