Seymaensar Arkadaşlar 9 gün önce sezeryan dogum yaptım sütüm çok az geliyor normalmi ne yapmalıyım bebegım doymuyo mama takviyesi yapıyorm
Islim123 Seymaensar böl su iç ve az gelse de sık sık emzir canım süt şehir-içi takviye içecekler de içebilirsin
Aslannn Seymaensar canim bulgur pilavı bol yesillikli havuçlu salatalar bide..kuru üzüm kayısı tarçın elma dut kuruşunu kaynatıp rondodan geçir gün boyunca iç..süt artışın olcak
EbruIrmakAhmet Seymaensar canım bol su iç süt yapan çaylar var onlardan iç mercimek yemeği ye bol bol emzirmeye çalış ki sütün gelsin başka türlü gelmez doyurma bebeğini tamamen seni emsin süt emzirdikçe gelen bişey
turker_meryem_yavuz abaol bol su iç beslenmene dikkat et ayrıca sürekli duyduğum humananın still tee çayı da süt arttırıyormuş sanırsam. öneriyorlar baya dene istersen canım