Aslannn 36+4deyiz üçüncü gebelik heyecen her seferinde aynı..ne kadar da ağrılar fazlalassada her şekilde guzel..hazırlıklar tamam.. bekliyoruz
Emosh123 Nişan bile geldi çocuğum hiç sancı vermiyor kısa zaman kaldı kavuşmaya ama gelmek istemiyor galiba
Bahar33 Ben de 36+ 4 günlüğüm ,cuma günü doğum iznine ayrılacağım ve umarım geç gelmez diyorum ,bazı geceler uyuyamaz oldum
Tuba_ Bizde bugün 36 haftalık olduk Bebeğim baya aşagıda 37 haftalıkken doktora gidicem kullandıgım ilaçları kesicekmiş o zaman her an gelebilir kızım arada belim ağırıyo adet sancısı gibi azıcık bi ağrı oluyor vajinamda ağırmaya başladı sizdede oluyormu şöyle 2 hafta dayansak 38 haftada gelse 🤲🤲🤗🤗