Gulbiye35 Ilaydamyy benim de bi tane kizim var simdi 31 hafta oldum oğlum olacak gönlündeki olur insallah
Begonvil Ilaydamyy bende az evvel ordan cevap aldım. Erkek dedi. Ama daha öğrenmedim canım yanılırmı bilmiyorum
Ilaydamyy Begonvil ben erkek hissetmeme rağmen kız gibi dedi ama yanılabilirim dedi bilmiorum 2 hafta sonra belli olur
Zeyneptoprak Ilaydamyy amin inşallah kız gibi diyince bi heveslendim ne yalan söyliyim içimden bu zamana kadar kız erkek geçmemişti bi oğlum var inşallah sağlıklı hayırlı bi kızım olur kucağıma almak nasip olur
Leyla16 13+1 haftalık hamileyim bende kızlar doktor kemik yapısından kıza benziyor dedi ama sizce değişme durumu var mıdır anlayan olursa resim atayım mı?🙈
Nurhan54 Ohorza evet ama devektte yaptik ve bebege toplam 3 dk baktilar ve kiza benedigini soyeldiler
Ilaydamyy Seda89 bakalım bende haftaya gidicem dr. 12 haftalık olurum O zmn ınsalh cinsiyet belli olur