aytii Elif6161 benim doktor evde 1 hafta yatacaksın yoksa bebek aşağı iner ve erken doğum olmasın diye sonrasında hiç kalkmadan yatıracağım seni dedi uzun süre yatma ihtimali beni çok korkuttuğu için şimdi yavaşladım. Dikkatli olmakta fayda var.
Elif6161 Xanum canım ben bugun gittim doktora nstye bagladı benim sancım çıktı serum verdiler eve geldm progestan verdi 3 adet içicekmişim günde 2 hafta snra kontrle gidcem sende ihmal etme git bence