bgm_123 36+0 günlük hamileyim. Yarın kontrolüm var ama size de sormak istedim karnım dün 2 kere karnım taş gibi oldu patlıcakmış gibi sizce neden?
Mebos bgm_123 belirli bölgelerde sertleşme gibimi oluyor kasılma oluyor bende yaşıyorum canım bizde 34+5 olduk
Aslannn bgm_123 canim bende 36+4 deyim..yalancı kasilmalar yaşıyoruz canim..bende aynı durumdayım çünkü.doktor kontrolümde doktor dedi yalancı kasilmalar başlıyor dedi vücut doğuma hazırlıyor dedi..bide bebek kanala iniyor demisdi
Basak34 bgm_123 bende aynıyım senle canm bende de oluyor bazen o taş gibi olmasından dolayı uyuyamıyorum döneniyorum bile, bir de bende aşırı bel ağrısı başladı 😒
Mrscan bgm_123 sizin zamanında başlamış 31 haftalığız şimdiden başladı bizim bi tarafta toplanıp sertleşiyor bebek inşallah zamanında alırız yavrularımızı kucağımiza 🤲