Tgcycl Bugün gecikmemin 13. Günü yarın doktora gidicem evde idrar testi yaptım sonuç bu :( https://i.imgyukle.com/2020/02/19/nhOnIP.jpg
Mernana Tgcycl ah bu gecikme olayını bende yaşıyorum canım 5. Gün bugün 3. Günde kan negatifti bugün kahverengi akıntım oldu ama çok çok az beklemedeyim inşallah sende vardır birşeyler. Peki hamile gibi hissediyormusun?
MerveAlphan Canim teste gore negatif gorunuyor ama 13 gun gectiyse kan testi mutlaka yaptir 1 hafta gecikmede gebelik varsa kanda mutlaka cikiyor☺️
Tgcycl MerveAlphan canım adetin 8.gunu gecikmesi beta 0 di bazıları dedi belki geç döllenme olmuştur 15. Gün kanda anca çıkmıştı falan olmadı akşam kan vercem yarın da doktora gidicem
Tgcycl Ezgi1990 evet kuzum ama beş gün kullandım doktora gitmeden kullandım işte yarın gideyim olmadı akşam kan vereyim tekrar