Ya kızlar benim şuan ilk gebeliğin ve 7 aylikda evliyim daha 20 haftalikda hamileyim eşim bunu doğduktan sonda hemen ikinciyi istiyor ve ilaç falan kullancam dediğimde de helal etmem hakkımı diyor çocukları çok seviyor ama bende birini büyütmeden ikinciye hamile kalmak istemiyorum napacak bilmiyorum 😦 ilaç falanda gizli kullanamam gözü açık birisi 🙆♀️yakalarsa huzurum kalmaz .