Ffulyalkan 2 ay önce benımde suyum fazlaydı ve o sıralar şeker,börek,pasta,abur cubur,beyaz ekmek,pirinç pilavı çok yiyordum 😭benim şekerden dolayı suyum fazlaydı . Şimdi hiçbirini yemiyorum onun yerine tahıllı ekmek,bulgur pilavı yiyorum ve meyvelerin yanında mutlaka süt içiyorum şekerim yükselmesin diye 💁🏻♀️Çok dikkat ediyorum ve şimdi herseyim normal ,suyumda normal 💁🏻♀️