Kbra16 Kuzular merhaba ben 8+4 hamileyim. Ama sabahtan beri sol kaşığım da hafif iğne batar gibi ağrılarım var bu normal mi çok merak ediyorum
Meraki Kbra16 bende 8+4 üm benimde öyle ara ara alt kasıklarıma vuruyor bide wc deyken daha çok hissediyorsun ağrıyı bana normal geliyor ama şiddetide önemlidir tabi
brcdprm Kbra16 benim de oluyordu. yerleşme ağrıları onlar. rahim de büyüyor 🤗 ben 12+3üm hapşırdığımda bile hala kramp giriyor. aşırı ve uzun sürüyorsa doktoruna danış tabi mutlaka 🧚🏼♀️
Seda5959 10+6 günlüğüm evet normal ilk başlarda sol tarafımda daha şiddetliydi ama sonra geçiyor. Bazen arada bi oluyor genelde oturup birden kalktıgımda oluyor ama korkulacak birşey değil bebek yerleşiyor