mmeryemyasar kesinlikle bende öyle düşünüyorum,o zaman doktor izin vermezse kadir gecesi günü yaptırılan inş,bayramın son günü de mevlidini yapıcam,ihh miss,Dinen 40 nın içinde yaptırmak çojk iyiymiş ve ćevremde yaptıranlar çok memnun,dediğiniz gibi çabucak iyileşiyor bez içinde,