Şekeri yüksek olan annelerimiz bebeğin de kilosu fazla- haftası önde - suyu fazla mi cikiyor? Bunu merak ediyorum. Her şekeri yüksek olanlar da bunlar çıkıyor mu? Bunların olması bebeğin şekerden etkilendiğini mi gosteriyor. İlla ki bunların da olması mi gerekli sekerden dolayı 🤷