Kızlar merhaba. Şeker yüklemesi yaptıracağım 24 üne kendi doktorum çağırdı. Aynı zamanda sağlık ocağıda 24ünde gel izlemlerini kan tahlillerini vs yapalım dedi. İlk önce sağlık ocağına gidip kanımı falan versem izlemlerimi yaptırsam ordanda hastaneye geçip şeker testimi yaptırsam sonuçlarımda ya da bende her hangi bir problem olurmu ebemle görüştüm olmaz dedi yinede belki aranızda sorun yaşamış olan birileri varsa bilgilendirir diye sormak istedim. Çalışıyorum o yüzden izinlerim problem oluyor biraz sıkıştırmaya çalışıyorum.