Daha once iki kaybim var kizlar suan tam 22yiz yarin 22+1 olucaz ve serklaj atilcak inanin kendim icin degil ama bebegim icin cok korkuyorum o narkoz kocaman beni bayiltirken minnacik bebegime zarar verir mi enfeksiyon kapar mi suyu gelir mi ah aklimda neler neler siz guzel anneler benim prensesim icin dua edin teyzeleri suan ihtiyacimiz olan tek sey