minikkuzuu Doktor yine yuksek dedi ,sonra saglik ocagindaki doktorum endise etmene gerek yon kan olcum cihazina da gerek yok dedi ,ozeller biraz ne biliyim sorumluluk mu almak istemedikleri icin yoksa para icin mi yapiyorlar bazi seyleri acikcasi supheye dusuyorum
zaten simdiki aklim olsa devlet hastanesine giderdim