Hanımlar 1 ay evvel enfeksiyona bağlı kanama yaşadım kısa sürdü ama. Sağlık ocağındaki ebe aşını şu an yapamam tehlikeli dedi şimdi gel yapalım diyor ben gitmiyorum çünkü o gittiğimde olumsuz konuştu korkuyorum bir şey olur diye böyle bir durum yaşayan var mı ne yapsam ki