Kızlar merhaba. 10+1 hamileyim 3 ay öncede düşük yaptim o yüzden hep paniğim. Dun sabah kontrolum vardı. Doktor baktı gösterdi her şey yolunda plesenta yerinde su yeterli bebek iyi hareket ediyor falan filan. Pregestan i bırakabilirsin dedi. Dun aksam üzeri az ve hafif pencereye kahverengi akıntı geldi korktum dr. Msj attim protestan a devam edelim bir şey olmaz dedi. Ama korkuyorum ya bir şey olursa diye başına gelen var.mi. Kusura bakmayın uzun oldu 😔