Kızlar 23 haftalığım dün yüzüstü düştüm ama kendimi dizlerimin üstüne verdim yani karnımı yere değdirmemeyr çalıştım düşerken bile ona göre pozisyon belirledim allahın hikmeti sanırım ama yinede çok korkuyorum ağrı kanama vs olmadı sonrasında bebeğim harekette etti 10 u geçti hareketi ama bugün sanki hissedemiyorum hareketini ya başınıza gelen var mı lütfen paylaşın benimle çok korkuyorum