Kızlar selamm ,
dün sabah nişanım geldi hastahaneye gittik nst çekildik sancı gözüküyor ama açılma henüz yok. Bende acı sancı hissetmiyorum. Doktorumda cumaya kadar bekleyelim cuma günü müdahale edebiliriz dedi. Nelerle karşılaşacağımı ne olacağını inanın bilmiyorum 🤦🏼♀️ Hem garip bir heyecan , hem fazlaca 2 gündür oluşan doğum korkusu... stres tavan şuan 🙈