Obsesifk sancı çıkmadı cnm cokk şükür bebek hareketleri güzel dedi alttan muayene etmedi ama sancin yada kanama olursa bekleme hastaneye gt dedi erken doğum riski olabilrms bir nebze içim rahatladı yarın kontrolum var zayen bizim ufaklık acele etmez inşallah