1994ozg Tgcy avcılarsa ben Umut Yolala gidiyorum kendisi çok kibar biri ben memnunum 2 arkadaşımda orada doğum yapmış kendisine onlarda memnun hastanede uygun bi hastane ve yeni aletler güzel
AylinKadir Tgcy bende ilk bayparka gittim cemileye ama begenmedim değiştirdim doktorumu avrasya hastanesi atilla beye gidiyorum bpaşada oturuyorm
Tgcy Melek__28 bende onu düşünüYorum nekadarlıksınız . Bide normal doğum yanlısı sanırım doğumu kendisimi yapıyor gece falanda olsa nöbetçimi giriyor acaba bilginiz varmı
AylinKadir Tgcy muayne ücreti 125 dogum ücreti2.500 dü sanırım diğer doktorları bilmiyorum ama benim gittiğim bayandan ve hastaneden sonra avrasya otel giibi ve doktorum müthiş
Melek__28 Tgcy ben 7 haftalık oldum geçen gittiğimde çok şükür kalp atışını duydum aynen normal doğum için uğraşıyormuş zaten onu duydum gitmeye başladım gece doğum olsa ek bir ücret alıyor diye duydum cnm
Melek__28 Tgcy bilmiyorum ki cnm ne olursa olsun ben Yeliz hanimciyim 😌gece doğum yapsam çağırırım çünkü çok iyi rahatlatıcı konuşması var en lazım olan zamanda çağırırım yani o günleri sağlıkla görelim inşallah 🙏
Basak34 Bende Yeliz hanım a gidiyorum, kısmetse 06.03. De onda doğum yapacağım umarım güzel geçer hersey, kendisinden memnunun ama 😍