Ayni benn. 27+3 kiz hareket etsene diye karnimi mincikliyotum ki yasiyor mu anlayim 😊😊 eeee yapcak bisey yok. Cumartesi hastanede hersey normalde pazartesi de saglik ocaginda. Aclik sekerim yuksek vikmis beni o strese soktu sanirim ondan etkilendi bende hareketsixken ondan tedirgin oldum. Ama az uz vurunca haa soyle uslu dur ama burdayim de yavrucum diyorum 😁😁 hatta ultrasonda elleriyle ayaklarini tutuyordu demekki iyice buklum buklum skıştıda hareket edemiyor diye dusunmeye basladim