Ben de aşilama yaptirdim 10. Gunundeyim. O kadar uzuluyorumki. Cok dua ediyorum ama bir turlu olmuyor. Vardir bir hayir muhakkak tabiki ama insan uzuluyor iste. Nereye baksam cocugu olan birini goruyorum. Negatif gormek istemedigim icin test bile yaptirmak istemiyorum. Psikolojim hicbir sey kaldirmiyor artik. Allah hepimize gonlumuzdeki gibi nasip etsin insallah. Ne anneler var cocuklarini çope atan, cocuk esirgeme kurumuna veren.. biz de cocuga hasret.. Rabbim yuzumuzu guldursun insallah