Günaydın herkese .benim arkadaşıma prof. Doktr ilk doğum yaptığında daha bbek anne sütüyle tanışmadan asidi kaçmış sade maden sodası içir 1 yada yarım çay kaşığı demiş asla gaz şikayetin olmaz demiş ve gerçekten de bir 8yasında kzı birde 11aylık oğlu var. 2 çocuğundada soda içirmiş şükür hiç gaz sancısıyla karşılaşmamş hatta soda içirirken hemşireler kızmış içirme die eşi demiş hani karısmayın .ilk sütü içmeden soda içirmeyi unutmayın bebegin gazını alıomuş